Reserveren: bij voorkeur via Internet

24 september 2014 - 15.39

Het reserveren van onze films verloopt via Skopein. Als u tot voor kort telefonisch wilde reserveren via 0543-521515, kwam u terecht in een geautomatiseerd reserveringssysteem waarin u stapsgewijs door een keuzemenu werd geleid. Aangezien nog maar weinig mensen hier gebruik van maakten, wordt dit systeem niet langer door Servicetheater Skopein ondersteund. U kunt nog wel bovenstaand nummer bellen, maar dan krijgt u een medewerker van Skopein aan de lijn die u verder zal helpen.

Het is veel eenvoudiger om via Internet te reserveren. Dit geniet zowel onze voorkeur als die van Skopein.

Hoe gaat dat in zijn werk?
U klikt op de blauwe knop "Reserveren" op onze homepage, waarna u wordt doorgestuurd naar de reserveringssite van Skopein. Door eenmalig een account aan te maken wordt u bij het  volgende bezoek door het systeem herkend. U reserveert, krijgt een reserveringsnummer in beeld en ontvangt ook nog eens een bevestigingsmail thuis.

U heeft gereserveerd en bent verhinderd? U logt in op de server van Skopein, klikt op Mijn Reserveringen en annuleert uw reservering.
 
U wilt naar de film met meer of minder mensen? U logt in op de server van Skopein, klikt op Mijn Reserveringen en wijzigt het aantal reserveringen.
 

Svp altijd wijzigingen of annuleringen doorgeven!

Bij populaire films komt het nog wel eens voor dat mensen niet meer kunnen reserveren, omdat het systeem het maximum aantal heeft gereserveerd. Als gereserveerde kaarten dan niet worden afgehaald,, omdat men vergeet de wijziging te annuleren is dat erg sneu voor diegenen die graag hadden willen komen. 
Kortom, ga bewust om met uw reservering en geef wijzigingen altijd meteen door alstublieft! U doet er anderen een groot plezier mee.